خانه / پیگمنت کاشی و سرامیک / خرید پیگمنت سرامیکی مستقیم از تولید کننده

خرید پیگمنت سرامیکی مستقیم از تولید کننده

خرید پیگمنت سرامیکی جهت تولید کاشی و سرامیک و سیمان به صورت مستقیم از تولید کننده از طریق نمایندگی و عامل فروش برندها و شرکتها در بازار ایران امکانپذیر است.

چه مقدار پیگمنت در سرامیک استفاده می شود؟

میزان رنگدانه های مورد استفاده در صنعت سرامیک بسته به نوع محصول سرامیکی تولید شده و رنگ مورد نظر می تواند بسیار متفاوت باشد.
برخی از محصولات سرامیکی، مانند کاشی های سفید، ممکن است از رنگدانه بسیار کمی استفاده کنند، در حالی که برخی دیگر، مانند سفال های رنگی، ممکن است از مقادیر قابل توجهی رنگدانه استفاده کنند.

علاوه بر این، استفاده از رنگدانه ها در صنعت سرامیک می تواند تحت تأثیر عوامل متعددی از جمله هزینه و در دسترس بودن رنگدانه ها، شدت رنگ مورد نظر و شرایط فرآوری محصول سرامیک باشد. در نتیجه تعیین درصد مشخصی از رنگدانه های مورد استفاده در صنعت سرامیک دشوار است.

خرید پیگمنت سرامیکی

خرید پیگمنت سرامیکی مستقبم از تولید کننده

خرید مستقیم رنگدانه به فرآیند خرید مستقیم پیگمنت سرامیکی از تولید کننده یا عرضه کننده، بدون هیچ گونه واسطه ای مانند عمده فروشان یا خرده فروشان اطلاق می شود.
در خرید مستقیم، خریدار برای مذاکره در مورد قیمت، تحویل و سایر شرایط معامله، مستقیماً با تامین کننده در تعامل است.

مزیت خرید مستقیم این است که اغلب منجر به قیمت‌های پایین‌تر می‌شود، زیرا خریدار می‌تواند از پرداخت پورسانتهای اضافی که واسطه‌ها دریافت می‌کنند اجتناب کند. علاوه بر این، خرید مستقیم می تواند تجربه خرید شخصی و انعطاف پذیرتری را ارائه دهد، زیرا خریدار می تواند مستقیماً با تامین کننده ارتباط برقرار کند تا در مورد نیازها و الزامات خاص خود صحبت کند.

یک نکته مهم در هنگام خرید عمده پیگمنت

مهم است که قبل از خرید مستقیم، قابلیت اطمینان و کیفیت تامین کننده را به دقت در نظر بگیرید. ممکن است در صورت خرید مستقیم پیگمنت سرامیکی، بازگرداندن یا مبادله محصولات دشوارتر باشد و خریدار نیز ممکن است نیاز به مدیریت و تدارکات حمل و نقل و تحویل خود داشته باشد

جهت خريد و فروش انواع پیگمنت ها و رنگدانه ها می توانید با ما در تماس باشید:
مدیر فروش : علی دهنوی راه هاي ارتباطي:
شماره موبايل: 09124897400
شماره واتساپ: 09124897400

حتما ببینید

قیمت عمده پیگمنت رنگی کاشی، قیمت پیگمنت رنگی کاشی

سه عامل مهم در قیمت عمده پیگمنت رنگی کاشی و سرامیک

سه عامل مهم در قیمت عمده پیگمنت رنگی کاشی و سرامیک و بتنی که باعث …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *